HorecaMagazine is een combinatie tussen een vakblad en een website, ondersteund door de bijbehorende social mediakanalen. Met een maandelijks bereik van 40.000 horecaprofessionals richt HorecaMagazine zich op de horecasector als geheel, maar maakt wel onderscheidt tussen diverse deelgebieden. HorecaMagazine is een uitgave van Bertens Media.
Onderdeel van de samenwerking met HorecaMagazine is een exclusief aanbod voor exposanten van Horeca Vakbeurs. Lees meer hierover verder op deze pagina.
Als officiele mediapartner brengt HorecaMagazine in januari de HorecaMagazine beurs special uit. Deze wordt voorafgaand aan de beurs verspreid in de regio en zal ook op de beurs te verkrijgen zijn. Exclusief voor exposanten van Horeca Vakbeurs is er een unieke mogelijkheid om extra zichtbaar te zijn vooraf én tijdens de beurs! Hieronder het aanbod op een rijtje:
Extra zichtbaarheid in de regio, met een bereik van 15.000 + verspreiding op de beurs
Maar liefst 40% korting op de normale prijs om te adverteren
Speciale beurspakketten met zichtbaarheid in magazine én online
Bomvol magazine met alle informatie over de beurs inclusief programma, deelnemerslijst, plattegrond, etc
Speciaal voor deze editie is er een mediakit beschikbaar, klik hieronder om deze in te zien.